Mélytisztító arckezelés

Kozmetikai szolgáltatásaink

Mélytisztítás (masszázzsal)

Fiatalabb és érettebb bőr mélytisztító arckezelése az IMAGE, Skincare termékcsalád speciális gyulladáscsökkentő hatóanyagaival

mélytisztító kezelés

Mikor érdemes igénybe venni a mélytisztító arckezelést?

A problémás bőrnek egyaránt szüksége van a mitesszerek és  comedók eltávolítása mellett a speciális hatóanyag komplexekkel történő kezelésre.
A faggyúmirigyek működésének normalizálása, a bőr nedvességháztartásának szinten tartása, a gyulladás mérséklése is a feladat.

Mélytisztító arckezelés menete:

• Az arcbőr letisztítása és tonizálása gyengéd emulziókkal;
  • Az elhalt hámsejtek eltávolítása enzimatikus peelingzselével amely a legérzékenyebb bőrhöz is kíméletes;
  • A bőr tisztítás előtti felpuhítása gőzzel;
  • Kézi arctisztítás;
  • VIO alkalmazása- fertőtlenít, összehúzza a pórusokat, csökkenti a gyulladást;
  • Szérumok, maszkok felhelyezésével a bőr lenyugtatása, hidratálása;
  • A kezelés lezárásaként gyulladáscsökkentő, bőrnyugtató  búcsúkrém alkalmazása.

A kezelés ideje:

A kezelés problémától függően 4-6 hetente javasolt.

Mikor szükséges és kinek ajánlott a Mélytisztító arckezelés?

Az egészséges és ápolt bőr eléréséhez és megtartásához szükséges az arcbőr szakszerű, kozmetikus által végzett tisztítása.A mélytisztító arckezelés minden évszakban ajánlott nemcsak a problémásabb bőrű tinédzsereknek, hanem a hasonló gondokkal küzdő felnőtteknek is. Hölgyeknek és uraknak egyaránt.
Szalonunkban minden vendég számára az arcbőrének és a fennálló bőrproblémának megfelelő kezelést állítunk össze. A kialakult tisztátalanságnak, gyulladásnak, bőrgondoknak számtalan oka lehet, a vendéget szükség és igény szerint életmódbeli és bőrápolási tanácsokkal látjuk el.  Komolyabb gond esetén pedig szakorvoshoz irányítjuk.

A mélytisztító arckezelés során nemcsak a bőrben lévő comedokat és acnécat távolítjuk el kézzel történő tisztítás során, az arcbőr célirányos kezelést is kap. A felhasznált termékekben található természetes hatóanyagok és a legmodernebb high-tech hatóanyagok egymást kiegészítve támogatják a bőr gyógyulási folyamatát. A krémek antiallergének. A rendszeres bőrnek megfelelő ápolás, mélytisztító arckezelés után az arcbőr mükődési funkciói javulnak, ismét egészséges és szép lesz.