Dentium Implant Center Esztétikai fogászat és plasztikai sebészet Budapest

Plasztikai sebélszet

Vádlinagyobbítás

A vádlinagyobbító műtétről:

A vádlinagyobbítás lényege a vádli alakjának, asszimetriáinak kijavítása, valamint a tömegének megnövelése, egyes esetekben pedig a szövetek regenerációja sérülés után.

A vádlinagyobbítás menete:

Mint minden beavatkozást, ezt is alapos konzultáció előz meg, melynek során orvosaink ismertetik a pácienssel a beavatkozás hatásait, mellékhatásait, valamint tanácsokat adnak a kezelés utáni regenerációs időszakra.

Ezután orvosaink bemetszést ejtenek a belső vádlin, melyen keresztül behelyezik a kívánt alakú szilikon implantátumot.

A vádlinagyobbító műtét időtartama:

A vádlinagyobbítás helyi altatás után történik és nagyjából 1 órát vesz igénybe.

Tanácsaink a beavatkozás utáni időszakra:
A vádli izomzatát ne tegye ki túlzott terhelésnek az elkövetkező 4 hétben.
Amikor teheti, polcolja fel lábát, és pihentesse.

Esetleges mellékhatások:
duzzadás, kismértékű fájdalom, véraláfutások.

További kérdései vannak? Keressen fel minket bizalommal

A szép, kecses női lábak kiemelten fontos szerepet játszanak az esztétikus nőies megjelenésben. Sok nő gondolja azonban úgy, hogy neki nincsenek jó lábai. Amikor valaki nincs megelégedve a lábaival, akkor hajlamos lábait hosszú szoknya és nadrág viselésével takargatni. A vádliformázás és/vagy vádlinagyobbítás megoldást nyújthat erre a problémára különféle formájú (hosszúkás, orsó, csepp) implantátumok beültetésével, melynek hatására a boka karcsúbbnak tűnik, a vádli formásabbá válik és az egész láb összességében arányosabb és esztétikusabb megjelenésű lesz.